جعبه اس ام اس سرکاری (1)
تاریخ : جمعه 10 تير 1390
نویسنده : فریبرز جوان

نسبت به تو  حس  کور  میـلی دارم
دور و بـــــــر خود  هـــزار  لیـلی دارم

من نــاز نمی خرم  شما هم نفروش
چون عاشق کشته مرده خیلی دارم

---------------------------------------

شرکت پگاه اعلام کرد :هر پسری دل دختری روبشکنه شیرمو حلالش نمیکنم

----------------------------------------

سالهای متمادیه !!! برام سواله واقعاً ، توکه با عشوه گری

 از همه دل میبری ، منو شیدا میکنی ، چرا نمیـر قـــ ــصی ؟؟؟؟

مشکلت دقیقاً چیه ؟؟؟

-----------------------------------------

عزيزم ! هر کسي غير من بهت « ميگه دوست دارم » باور نکن!

آخه رويا تو تنها کسي هستي که مي پرستم .

مريم من واقعا واست ميمرم . ميدوني چيه مهسا؟

اصلا زندگيم بدون تو فايده نداره! خدا شاهده سيمين,

شب ها از عشقت خواب ندارم. مامانم ميگه

فکر ناهيد ديوونه ات کرده!

هر چي بهش ميگم من غير از سپيده کسي رو نميخوام باورش نميشه!

تو بگو عاطفه جونم! بايد چيکار کنم

----------------------------------------

L : لنگه ی تو پیدا نمی شه .
O : عمرمی
V : وجودمی
E: انگار اس ام اس و اشتباه فرستادم . ببخشید

-----------------------------------------

با سلام می خواستم بدونم ازاون هفته تا این هفته  روهم رفته چقدر رفته؟

----------------------------------------

چشمهای تو مثل دریاست… اجازه میدی جورابامو توش بشورم؟

-------------------------------------

شنیده بودم زیبارویان بى وفاویند...
آخه زشت! تو دیگه چرا؟!

-------------------------------

این اس ام اس و تا حالا واسه هیچکس نفرستادم..

.....

...

..

.

پس واسه تو هم نمی فرستم

------------------------------




|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: سر کاری , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید